dimarts, 8 de febrer del 2011

Viatge per les emocions

Us convido des d'aquest bloc a iniciar un viatge nou, un recorregut per un ampli ventall d'emocions.
En què consistirà aquest viatge? No ho sé, encara (ja em puc espabilar).
Com viatjarem? Tampoc ho sé, però segur que trobarem la millor forma d'avançar.
Què hi trobarem pel camí? Cadascú es pot crear les seves pròpies expectatives, però jo esper gaudir de nous aprenentatges compartits, qui sap si respostes que fa molt temps cercàvem,...
Per què hauríem de començar aquest nou viatge? Per respondre aquesta pregunta només se m'acudeix una pregunta nova: no estem sempre en marxa?
Au, idò, no cal enderrerir més la partida! Ha arribat l'hora de partir!

2 comentaris:

  1. És una de les cançons que tenc al meu MP3 de cançons preferides. Per què deu ser que hi he inclòs aquesta cançó...?

    ResponElimina
  2. Gràcies, Antònia, com sempre per participar. Quina relació tenen les músiques amb nosaltres mateixos? La música , com les altres arts, tenen el do de transmetre fer viure les emocions de forma inconscient i natural. Per què hi ha pel·lícules que m'agraden especialment? Cançons o músiques que prefereixo? Llibres inoblidables? Pintures que t'atrapen? Coreografies amb les que disfruto? No em paro a reflexionar ni analitzar la raó de tenir aquestes preferències, només sé que m'agraden i que sense elles tot seria diferent.

    ResponElimina