dimecres, 16 de febrer del 2011

L'amor ha de ser sempre gratuït

Els regals sempre són agradables, però quan el que et regalen són abraçades, es posen en marxa en nosaltres molts mecanismes interns que fan pujar l'estat de satisfacció del nostre cos, de la nostra ment i del nostre cor, es diu que fins i tot poden tenir efectes curatius...
A mesura que anam fent anys, de vegades, deixam de tenir contacte físic uns amb els altres, ja sigui per falta de confiança , per timidesa o per vergonya...De vegades és la pròpia cultura que ens fa pensar que aquests tipus de manifestacions no són adequades...
Sigui com sigui, mirau les cares de les persones d'aquest vídeo i ja em direu què us transmeten.
He de confessar que les abraçades que quasi diàriament jo puc gaudir de na Valentina (de 4t) i de tant en tant de na Joana Mª, són un bàlsam per al meu esperit.Gràcies a les dues!
Us recomano que us animeu a provar-ho

3 comentaris:

  1. Magradat molt astat xuli pero una mica aburrit pero astat be


    Cesar 3r

    ResponElimina
  2. És bo rebre abraçades; cada dia reb abraçades, carícies, besades, alegries... de ma mare.
    Això m'ha enriquit i som capaç d'acariciar la cara, tocar les mans, besar... a tota aquesta gent gran que està necessitada de tot el que sigui un contacte humà.
    Ja ho veis, ma mare, dins el seu nigul d'oblit, encara m'està ensenyat com ha de ser el meu camí.

    ResponElimina
  3. Ai! Les mares sempre ensenyant,... I també està clar que no aturam d'aprendre, sempre hi ha coses per descobrir..

    ResponElimina