divendres, 4 de febrer del 2011

Frase de la setmana 4

Aquí teniu una nova entrega de la frase de la setmana. Aquesta vegada m'he decidit per una frase que, al meu entendre, és un crit a l'esperança. L'esperança en la capacitat de canvi de l'ésser humà.
Ens costa tant de vegades canviar costums, rutines, maneres de fer, maneres de pensar,...Altres vegades el que ens costa és tenir les nostres pròpies opinions o conviccions i ens és més còmode fer o seguir el que fan els altres.
Cadascú de nosaltres podem decidir què volem pensar , com volem actuar i en definitiva què i com volem ser. Inclús tenim el dret a canviar i avançar per noves rutes per aconseguir nous resultats.

"Si cerques resultats diferents no facis sempre el mateix."

Crec que aquest fragment de la pel·lícula "El club de los poetas muertos" descriu bastant bé la idea anterior.

2 comentaris:

  1. Aquest és un dels meus problemes, quasi sempre faig el mateix; hauria de tenir la ment més "oberta" a totes les variants que ens ofereix la vida. Ara estic intentant canviar una mica però em costa moltíssim.

    ResponElimina
  2. No sé si sempre és un problema però sí que és cert que és molt difícil canviar. Però reconèixer el teu propi estat ja me pareix una gran passa, després es tracta de seguir fent passes encara que siguin petites.

    ResponElimina