divendres, 11 de febrer del 2011

Realment el món

Ja sabeu que en aquest bloc anam reflexionam sovint sobre l'estat de les coses al món. Hi ha un anunci que m'ha fet posar en marxa la materia grisa del meu cervell sobre aquesta qüestió. No és ni menys ni manco que el darrer anunci de la coca-cola. Per si no l'heu vist us el penjo aquí perquè el pugueu conèixer.



I què és el que jo penso sobre això? Que tot anunci d'una marca comercial en concret l'única finalitat certa que té és la de vendre millor el seu producte.
Que si tot el doblers que es gasten en anuncis se'ls gastassin en millorar el món , el món seria un poc millor.
Que l'únic interès que pot tenir aquest anunci és únicament publicitari, com anunci ben fet, que enganxa i que pot fer relacionar a la gent el fet que tot el que és bo es relaciona amb el consum d'un producte en concret que és, en aquest cas, la coca-cola.
Que es poden aconseguir millores reals en la vida de les persones que ho necessiten essent padrins d'alguna fundació com la de Vicenç Ferrer que no bevent coca-cola!
Que voleu que us digui, això és el que penso, i m'agradaria rebre les vostres opinions i visions d'aquest fet.
I si resulta que l'anunci fa que la gent es faci conscient de les necessitats d'aquest món, benvingut sigui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada