dissabte, 23 d’abril del 2011

Sant Jordi, de nou!

Com m'agrada Sant Jordi! No sé si és aquest temps de primavera, tan canviant i exultant, o el fet de tenir l'excusa perfecte per cercar, adquirir i engreixar encara més la meva particular biblioteca.
El fet és que jo no podria viure sense llibres ni sense música.
Sense la lectura me seria més difícil entendre'm a mi mateixa i entendre el món. No tendria la possibilitat de viure altres vides o viatjar a altres llocs on a lo millor no aniré mai.
La lectura em dóna l'oportunitat de posar nom a les sensacions , a les emocions, a les intuicions, a les vivències que inconscientment es van succeint i que a través de la paraula escrita apareixen en aquell lloc que anomenam consciència, consciència d'haver viscut.
Amb la música em passa una cosa semblant, encara que m'afecta de forma diferent. No puc concebre la vida sense la sensació d'estar sempre acompanyada d'una mena de banda sonora,fins i tot quan en realitat no sona està dins el meu cap. No cal sentir-la "físicament", de fet cada un dels moments viscuts té la seva música adequada.
De vegades no sé què és primer la vivència que em duu a una música en concret o una música en concret que em fa actuar d'una forma determinada. Perquè hi ha cançons que em serveixen per abocar-me a l'alegria, altres que em transporten a moments del passat que tenia oblidats però que em cal recordar, després hi ha les que ajuden a entendre els moments de melanconia o tristesa i ens acompanyen en aquests moments difícils, aquelles que transpiren pau i serenitat o les que et desperten, t'animen i t'ofereixen l'energia necessària per tirar endavant,...
Esper que pogueu gaudir d'aquest vídeo, música rodejats de llibres i art, no puc imaginar un lloc millor on estar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada