dissabte, 23 d’abril del 2011

Contrasts

La realitat està carregada de múltiples contrasts. Les circumstàncies i els contextos on es succeeixen els fets poden fer esdevenir resultats de caire molt oposat pel que fa a la relació causa-efecte.
Per què dic això? Doncs perquè m'han fet arribar un video que apart d'impactar-me profundament, m'ha fet reflexionar, m'ha fet plantejar com és de difícil pendre decisions, sobretot si et toca viure situacions límit, m'ha fet pensar en l'eterna confrontació raó-emoció i quina de les dues triam a l'hora d'actuar.
He intentat posar-me al lloc de cada un dels personatges de la història per mirar de no emetre un judici ràpid dels fets, per no caure en la demagogia ni en la ingenuïtat o l'idealisme que de vegades ens tenen acostumats al cinema, perquè la realitat sí supera la ficció amb escreix i no totes les pel·lícules saben reflectir-la.
La primera idea que ve al cap és que tot podria haver estat diferent, que es podria fer més, que podem canviar si volem el curs dels esdeveniments, però, podem realment? És el nostre instint de supervivència el que actua en aquests casos?
A vosaltres us toca seguir reflexionant i jo estaria encantada de rebre els vostres comentaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada