dijous, 28 de gener del 2010

30 de gener, dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA

Hi ha molts dies a l'any que es reserven per celebracions diverses. Cadascú pot donar la importància que vulgui a cada celebració , però crec que n'hi ha una especialment necessària avui en dia com és el dia de la Pau i la no violència.
Tots sabem com està el món i continuament ens arriben notícies d'arreu que ens podrien fer pensar que tot està perdut.
Per això és important que ni que sigui per un dia, ens aturem a reflexionar i poguem compartir el nostre desig d'un món millor. Ens agradaria poder comunicar que´UN ALTRE M'ON ÉS POSSIBLE i que el podem fer entre tots.

2 comentaris:

  1. També m'agradaria aprendre de l'experiència, he après moltes coses però encara em queden moltíssimes per aprendre, esper tenir la ment oberta, que no sempre la tenc, per aprofitar tot el que em poden aportar els altres.
    Aquesta cançó és molt aprodiada i, a més, m'agrada.

    ResponElimina
  2. JUANA SOC YO EN NORDIN DE 5é AQUESTA CANCIÓ ME ENCANTA I A LA MEVA MARE TAMBE LI AGRADA MOLTISIM

    ResponElimina